Posts

Showing posts from November 7, 2010

HARI KONOKESYEN AMYRAH...

Hari ni hari konvokesyen myrah...tadika jer...hehe bukan grad u pun lagi...konvo dirasmikan oleh Datuk Ahmad Husni bin Hanadzlah...ahli [erlimen Tambu

Jadi semua tadika kemas kawasan tambun hadir....cam bangga lak tengok myrah pakai jubahali..harap2 dia berjaya sampai kemenara gading...pic dia nanti upload lupa bawak balik cemara...tertinggal kat pejabat

habis je konvo bergegas ke pejabat...dah dekat 3 bulan sibuk sangat ngan keja...dah naik bosan..tapi pe nak wat...dah keja namakan....harap ada kenaikan awal tahun depan...huhuhu...yahoooooooooooooo

Mencari Kasih Yang pudar...

huih..tajuknyer pun dah cam tragis je..

tapi itu la hakikatnyer...

cam maner nak cari kasih yang telah pudar ini...

semacam telah dibawa pergi...

kita ingat bila kita dah bersama begitu lama...

kita akan faham dan mengenalinya...

tapi tidak ...

semakin jauh rasanye...dan semakin tak mengenalinye....

apa yang aku nak sebenarnya....