Posts

Showing posts from May 15, 2011

Ermmmm...rasa tak sihat le pulak

hari ni 19hb may 2011...rasa tak sihat le pulak.Kaki sakit,perut sakit..nak period kut. Tadi pegi farmasi saja nak check bsp. Wah duh turun sikit jer..11.4 jer.Makan pun bukan nyer banyak pun..cuma malam semalam makan mee hoon singapore..teringin sangat.Mee hoon singapore buat sendiri jer..tak amik pic pun..lupa.Dah siap terus bedal je..tak hengat-hengat dunia..

Pagi ni makan sup sayur jer..ngan roti whole meal...harap2 boleh kawal gula dalam darah.Dalam hati nak minum teh tarik la..makan nasik lemak la...ya allah kuat kan semangat ku.

Cadang nak beli alat ujian gula dalam darah , senang sikit kut boleh pantau sendiri..sebelum jumpa Dr. Takut Dr.suruh makan ubat lagi banyak dari sebiji ke 2 biji...arghhhh..tak nakkkkkkkkkkk

Selamat Hari Guru

SELAMAT HARI GURU ..buat guru-guru yang dedikasi mengajar ku dan anak2 ku.dan buat adik ipar Cikgu Rosrita jasamu tetap dikenang.