Ermmmm...rasa tak sihat le pulak

hari ni 19hb may 2011...rasa tak sihat le pulak.Kaki sakit,perut sakit..nak period kut. Tadi pegi farmasi saja nak check bsp. Wah duh turun sikit jer..11.4 jer.Makan pun bukan nyer banyak pun..cuma malam semalam makan mee hoon singapore..teringin sangat.Mee hoon singapore buat sendiri jer..tak amik pic pun..lupa.Dah siap terus bedal je..tak hengat-hengat dunia..

Pagi ni makan sup sayur jer..ngan roti whole meal...harap2 boleh kawal gula dalam darah.Dalam hati nak minum teh tarik la..makan nasik lemak la...ya allah kuat kan semangat ku.

Cadang nak beli alat ujian gula dalam darah , senang sikit kut boleh pantau sendiri..sebelum jumpa Dr. Takut Dr.suruh makan ubat lagi banyak dari sebiji ke 2 biji...arghhhh..tak nakkkkkkkkkkk

Comments

  1. Laling...
    Yang berbahaya ada kesihatan tu yang sedap kan?...
    For once... u mengaku suka nasi lemak jugak...
    Jaga kesihatan... kita dah semakin tak berapa nak muda macam masa kita sekolah dulu.....

    ReplyDelete
  2. * Yang berbahaya PADA kesihatan....(pembetulan)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............