Posts

Showing posts from October 14, 2012

Jalan-jalan cari makan

Image
Hari ni lunch kat Sajian G Jee..makan kewtiew...sedap juga la...dari semalam...Semalam makan kat Terminal Amanjaya cam Pudu Central le kekononya..tempat ok...tempat makan pun ok..cuma ada satu tempat makan tu ala-ala gerai tepi jalan jer ..cara pinggan hidangan nyer..udah le sikit...bagi i ni yang kuat makan....hehehe  kuat makan ke?Tap Si ESah kawan teman yg kecik molek tu kata ciput jer..tak puah makan katanya
hari ni amik kau tak lalu nak ngabihkan nya...kekandag org kita mi kalau nak berniaga ala2 kadar jer..pikai pinggan pun tak menarik perhatian pelanggan..

kekadang pinggan yg cantik tu yg menarik minat pelanggang...cam gambo kat atas tu...rasa cam makan kat hotel je..harga sama jer...

Konvokesyen Day Along

Image
Di lahir kan pada 16.3.1990.Diberi nama Hafizuddin bin Mohd.Hussin..cucu pertama emak dan abah..cucu kemanjaan ni...dipelihara oleh emak n abah sejak lahir hingga umur 3 tahun.Aku cuma jaga masa cuti jer..sekarang dah berumur 22thn..lega dah habis belajar..dah ada digree dah..dah pun bekerja tanpa menggangur lama2...lega rasa hati..

Along , ibu bangga ngan kejayaan along..walaupun tak mendapat bantuan keawangan sepenuh dari ibu..tapi Along boleh berjaya.Along jadi pendorong kepada adik2.SEkarang along dah kerja...simpan duit untuk masa depan along.Ibu tak mintak along bantu ibu..tapi cukup sekadar ingat ibu ...dan jaga adik2 bila ibu tak ada nanti..

       TAHNIAH ATAS KEJAYAAN MU