Jalan-jalan cari makan

Hari ni lunch kat Sajian G Jee..makan kewtiew...sedap juga la...dari semalam...Semalam makan kat Terminal Amanjaya cam Pudu Central le kekononya..tempat ok...tempat makan pun ok..cuma ada satu tempat makan tu ala-ala gerai tepi jalan jer ..cara pinggan hidangan nyer..udah le sikit...bagi i ni yang kuat makan....hehehe  kuat makan ke?Tap Si ESah kawan teman yg kecik molek tu kata ciput jer..tak puah makan katanya
 
 
  
 

hari ni amik kau tak lalu nak ngabihkan nya...kekandag org kita mi kalau nak berniaga ala2 kadar jer..pikai pinggan pun tak menarik perhatian pelanggan..

kekadang pinggan yg cantik tu yg menarik minat pelanggang...cam gambo kat atas tu...rasa cam makan kat hotel je..harga sama jer...
burpp ........

Comments

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............