Posts

Showing posts from January 6, 2013

Dah 8 hari dah di tahun baru....apa azam ku???

Tajuk n3 dah menunjukan aku ni cam tak ada azam jer untuk tahun baru 2013 ni....Bukan nya tak ada ..ada tapi entah lah..harap2 tahun ni memberi lebih kebahagian ketenangan....macam2 lah semoga perkara2 yg terjadi 2012 yg tak elok la kan ..tak kan terjadi lagi...

akan ku cuba berusaha untuk menjadikan tahun ini yg terbaik dalam hidup ku.Kejadian yg pahit2 tahun lepas ingin ku lepas dan akan menjadi pedoman dlm hidupku.

Banyak juga perkara manis yg terjadi tahun lepas salah satunya anak sulong tersayang telah berjaya mendapat ijazahnya.Merasa juga aku menghadiri hari konvoksyennya..

Peristiwa pahit tak payah lah nak aku cerita...

ya allah
ku mohon padamu
semoga tahun ini menjadi tahun yg penuh barakah padaku
berilah ku kelapangan hidup
berikan aku kesihatan yg baik
panjangkan umur
murahkan rezeki kepada ku
aku bersyukur pada mu
dengan ketentuan mu
amin