Posts

Showing posts from January 22, 2012

Selamat Ulang Tahun Sayang...

Image
Hari ni hari jadi adik(anak ku) yg ke lapan.Namanya Amyrah Suryani Putri..org selalu tanya nape tak letak putri tu kat depan..dlm hati selalu berkata suka hati la..nak letak kat belakang kat depan ke..anak aku suka hati le..hehehe.Bukan nya kerabat mana pun nak letak putri kedepan..

Dilahirkan dengan tak cukup bulan sebulan lebih awal..ada komplikasi jantung masa dilahirkan..dr kata jantung berlubang..tapi syukur allhamdulillah selepas 3 bulan dilahirkan lubang dah tak ada...nampak je femenin tapi kasar juga org nye..umur 4 tahun dah boleh bawak basikal tanpa roda kecik..cukup berani betul..pernah patah bahu masa darjah 1..seba terjatuh panjat pagar rumah lebih.. teror dari abang2.Suka bercakap dan bertanya...sampai malas nak jawab.

Sekarang dia membesar dengan sihat..suka bercakap..manja anak bongsu le katakan.Permintaan hadiah harijadinya tak la mahal mana pun cuma sekadar dimintak dibelikan buku2 rujukan /latihan bahasa arab,agama islam,sains n matematik...ya la adik nanti ibu beli…