Posts

Showing posts from August 1, 2010

2nd Ogos...Shoppinggggggggggggg

Image
Hari kedua di KL..ambil peluang gi TAR..shopping beb..bawa myrah naik LRT dari Wangsa Maju..
Sianak bertanya ibu.. sapa bain LRT ni..
Si ibu jawab...tak ada sesiapa..
Sianak jawab ..ibu tipu le..
Si ibu jawab...gi le tengok..ye le bu..

parah ngan anak dara sorang ni...baju dia je kat RM200....pejamkan mata je ari
ni...waaaaaaaaaaaaaa
belum si ibu beli kain kat bazar...kat Rm100..waaaaaaaaaaaaaaaa budjet dah lari
black forest chees cake...yummmmmmmmmmm..wow (@SR)

ibu cantik tak adik pakai ni...cantik tapi beso sangat le dik...(cari alasan le tak nak beli kan)


wah...anak dara ni...kemain lagi...pilih dik pilih..



mak aiiiii...cantik nyer...no..no..no..lari budget




mari...mari...handbag murah2...





Reunion SMPW(SMKG.BHARU) 1 ogos...kenangan terindah

Image
Allahamdullilah...setelah 28 tahun terpisah..akhirnyer bertemu kembali..ini lah reunion yg terbesar setelah reunion pada awal tahun kat Hotel le Meridian...tu pun tak berapa kerat yg datang...
tapi yang reunion yg ini paling best..ramai kawan2 sekelas yg hadir...muahhhhhhhhhhh rindu kat u all semua..teman yg duduk kat Ipoh ni berusaha untuk menghadirkan diri..sebab belum tentu boleh jumpa lagi dilain kali..
penerimaan kekawan masih cam dulu gak...semuanyer happy je..Rahmah terima kasih semua usaha u untuk cari kawan2...yg kecewa ada kekawan yg tak dapat nak datang..mungkin insyaallah kita jumpa di Ipoh..hahaha.. Beautiful lady's...pwitttttttttt...masih anggun
Rahmah..dia le nadi penggerak sampai terjadi ni reunion..cari kawan2 yang lain..tengok masih nak tunjuk boot dia..

Suhayati n Norizan...muahhh...rindu kat kamu semua..


Guru-guru smpw..jasa mu tetap dikenang..i luv u all



myrah ngan adibah no...adik betul enjoy hari tu




ha.ha.ha Dr.gigi sakit gigi lak..

Image
Dah berapa hari dia merengek2...ibu gigi hazim sakit...boleh tak bawak hazim gi klinik gigi..si ibu menjawab..hazim makan ubat ni dulu ye..tak guna gi klinik kalau gigi tengah sakit..dia tak cabut nyer...hazim jawab ok le bu..
esok nyer dia merengek lagi..ibu jom le gi klinik gigi...ibu jawab..tanya abah ..abah sibuk tak ari ni..
Hazim ..abah tak gi mana2 ke ari ni..kita gi klinik gigi boleh tak.?
Abah nyer jawab tak ...jadi pegi le klinik gi..
rupa2 tak de le masalah beso sangat..cuma simen yg menampal giginyer yg berlumbang tu dah tak elok..jadi simen tu dah mencucuk gusinyer...tu yg membuat sakit..teruk juga nurse tu nak mengeluarkan simen yg dah longgar tu..
wa kaka..ape le nasib dr.gigi ni..periksa gigi orang..dia lak sakit gigi..

Bakal Dr.gigi..

Image
Ini anak teman yang no 4...tengah main ngan adiknyer...adiknyer sakit gigi konon nyer dia jadi dr. gigi ler...siap dikorek gigi adik nyer...

Si adik la nganga je..bila dr. tak bertauliah tu suruh nganga..

harap2 bila besar nanti menjadi kenyataan..