Reunion SMPW(SMKG.BHARU) 1 ogos...kenangan terindah

Allahamdullilah...setelah 28 tahun terpisah..akhirnyer bertemu kembali..ini lah reunion yg terbesar setelah reunion pada awal tahun kat Hotel le Meridian...tu pun tak berapa kerat yg datang...
tapi yang reunion yg ini paling best..ramai kawan2 sekelas yg hadir...muahhhhhhhhhhh rindu kat u all semua..teman yg duduk kat Ipoh ni berusaha untuk menghadirkan diri..sebab belum tentu boleh jumpa lagi dilain kali..
penerimaan kekawan masih cam dulu gak...semuanyer happy je..Rahmah terima kasih semua usaha u untuk cari kawan2...yg kecewa ada kekawan yg tak dapat nak datang..mungkin insyaallah kita jumpa di Ipoh..hahaha.. Beautiful lady's...pwitttttttttt...masih anggun
Rahmah..dia le nadi penggerak sampai terjadi ni reunion..cari kawan2 yang lain..tengok masih nak tunjuk boot dia..

Suhayati n Norizan...muahhh...rindu kat kamu semua..


Guru-guru smpw..jasa mu tetap dikenang..i luv u all



myrah ngan adibah no...adik betul enjoy hari tu




Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing