Posts

Showing posts from December 26, 2010

jumpa kawan2 pada 28/12/2010

Image
Semalam rasa seronok sangat kawan2 masa sekolah dulu sudi bertandang ke Ipoh.Terima kasih Rahmah(akaktoo.blogspot.com)Rasilah,Norjihan nNorizan kerana sudi datang ke Ipoh.Terima Kasih juga kat Shila kerana belanja kami semua makan.Sepatutnya aku yang belanja korang semua makan..ni terbalik lak..



ni...jihan n rahmah...rahmah le org kuatnyer..kalau dia tak merancang tak kan jadi pertemuan ni..
ni shila n rozan ..si hila le yg belanja makan..rozana ni kawan baru dari fb..tapi dah mesra cam dah lama kenal lak..

Berdebar dan teruja..

hati rasa seronok sangat ...besok nak jumpa kekawan lama ...mereka datang dari kl...naik keretapi elektrik dari kl ke ipoh..kemana nak bawak mbbf ni gi jalan ek...

dalam kepala otak aku ni nak bawak mereka ni gi makan kat Restrount Laksamana Cheng Ho..dan kalau ada masa nak bawak gi mana lagi ekkk...aduhi..

Jom jalan2 ke Gunong Lang Ipoh..

Image
Atas pemintaan anak2 nak gi jalan ke padang polo ..aku suggest kat suami pegi ke gunong lang ..ada le kawan pejabat cerita gunong lang dah cantik..ada ayor terjun dari atas gunong..maka kuma pun pegi le anak beranak...dalam kereta pesal lapang je kereta ni...baru le aku teringat mira dah tak duduk kat depan ngan aku dah..si haziq dah gi kl...so mira dapat le duduk belakang..terasa lak sunyi bila anak dah makin membesar dan tak duduk ngan kita...

ini ada lah antara pic yang dapat diambil..klik sana klik sini...tiba2 batteri abih..grrrrrrrrrrrrrr...
apa la...

Ni adalah air terjun buatan manusia...tapi nampak semulajadi kan ...disebabkan bateri abis..tak sempat nak amik pic ikan patin beso kat tasik ni..beso peha ko ...kalo wat gulai masam tempoyak....mak aiiii..fengsan nak ngabihkan nyer..

anak dara aku...belum sekolah lagi tu...gaya cam dah beso beno...