jumpa kawan2 pada 28/12/2010




Semalam rasa seronok sangat kawan2 masa sekolah dulu sudi bertandang ke Ipoh.Terima kasih Rahmah(akaktoo.blogspot.com)Rasilah,Norjihan nNorizan kerana sudi datang ke Ipoh.Terima Kasih juga kat Shila kerana belanja kami semua makan.Sepatutnya aku yang belanja korang semua makan..ni terbalik lak..



ni...jihan n rahmah...rahmah le org kuatnyer..kalau dia tak merancang tak kan jadi pertemuan ni..
ni shila n rozan ..si hila le yg belanja makan..rozana ni kawan baru dari fb..tapi dah mesra cam dah lama kenal lak..

Comments

  1. yani..
    hari tu lama sungguh tak update...
    sekarang banyak entry yg aku nak baca....
    bestlah macam ni....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............