Jom jalan2 ke Gunong Lang Ipoh..



Atas pemintaan anak2 nak gi jalan ke padang polo ..aku suggest kat suami pegi ke gunong lang ..ada le kawan pejabat cerita gunong lang dah cantik..ada ayor terjun dari atas gunong..maka kuma pun pegi le anak beranak...dalam kereta pesal lapang je kereta ni...baru le aku teringat mira dah tak duduk kat depan ngan aku dah..si haziq dah gi kl...so mira dapat le duduk belakang..terasa lak sunyi bila anak dah makin membesar dan tak duduk ngan kita...

ini ada lah antara pic yang dapat diambil..klik sana klik sini...tiba2 batteri abih..grrrrrrrrrrrrrr...
apa la...

Ni adalah air terjun buatan manusia...tapi nampak semulajadi kan ...disebabkan bateri abis..tak sempat nak amik pic ikan patin beso kat tasik ni..beso peha ko ...kalo wat gulai masam tempoyak....mak aiiii..fengsan nak ngabihkan nyer..

anak dara aku...belum sekolah lagi tu...gaya cam dah beso beno...

Comments

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............