Posts

Showing posts from April 24, 2011

Syukur alhamdulillah .....

Syukur alhamdulillah allah masih nak panjangkan usia ku. Tadi nasib baik aku tak kemalangan. tadi aku terlanggar Manhole kat tengah jalan,biasa la Manhole tu kadang2 tinggi sikit kadang samarata ngan jalan.aku tak dapat kawal motor..nasib baik tak langgar divider..huhuhu..kalau tidak dah kat hospital ke..tak tau la.

Lain kali kena berhati2 dengan Manhole kat tengah jalan ni.Dan jangan bawak laju sangat.aku bersyukur kepada mu ya allah kau masih nak panjang kan usia ku supaya aku dapat bertaubat dan lebih banyak mendekat kan diri ku ini kepada mu.

Kencing manis...fuhhhhhh

Pagi tadi hujan sepanjang pagi...terpaksa gi Hospital jumpa dr. sebab dua minggu lepas ada buat uijian darah.keputasan nye..keputsuan darah waktu puasa 15 lepas buka puasa 20..manyak tinggi ma...
Dr. suruh makan ubat kencing manis setengah biji pagi n setengah biji malam...n diet..diet tu boleh tapi tak boleh minum yg sedap2...ABC ke..Air Bandung Cincau ke..tembikai laici ke?Waaaa...
Tapi untuk menjaga kesihatanku kan ku usaha juga. 13hb nanti ada follow up check up..