Syukur alhamdulillah .....

Syukur alhamdulillah allah masih nak panjangkan usia ku. Tadi nasib baik aku tak kemalangan. tadi aku terlanggar Manhole kat tengah jalan,biasa la Manhole tu kadang2 tinggi sikit kadang samarata ngan jalan.aku tak dapat kawal motor..nasib baik tak langgar divider..huhuhu..kalau tidak dah kat hospital ke..tak tau la.

Lain kali kena berhati2 dengan Manhole kat tengah jalan ni.Dan jangan bawak laju sangat.aku bersyukur kepada mu ya allah kau masih nak panjang kan usia ku supaya aku dapat bertaubat dan lebih banyak mendekat kan diri ku ini kepada mu.

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing