Selamat Ulang Tahun Sayang...

Hari ni hari jadi adik(anak ku) yg ke lapan.Namanya Amyrah Suryani Putri..org selalu tanya nape tak letak putri tu kat depan..dlm hati selalu berkata suka hati la..nak letak kat belakang kat depan ke..anak aku suka hati le..hehehe.Bukan nya kerabat mana pun nak letak putri kedepan..

Dilahirkan dengan tak cukup bulan sebulan lebih awal..ada komplikasi jantung masa dilahirkan..dr kata jantung berlubang..tapi syukur allhamdulillah selepas 3 bulan dilahirkan lubang dah tak ada...nampak je femenin tapi kasar juga org nye..umur 4 tahun dah boleh bawak basikal tanpa roda kecik..cukup berani betul..pernah patah bahu masa darjah 1..seba terjatuh panjat pagar rumah lebih.. teror dari abang2.Suka bercakap dan bertanya...sampai malas nak jawab.

Sekarang dia membesar dengan sihat..suka bercakap..manja anak bongsu le katakan.Permintaan hadiah harijadinya tak la mahal mana pun cuma sekadar dimintak dibelikan buku2 rujukan /latihan bahasa arab,agama islam,sains n matematik...ya la adik nanti ibu belikan.Janji ngan ibu rajin2 belajar..dengar cakap ibu n abah,

Ibu doakan adik semoga menjadi anak yg soleha,dipanjangkan umur di murahkan rezeki ,diterangkan hati dan semua perkara2 yg baik la...Ibu sayang kan adik..muahhhhhhhhhhhhh
Happy birthday sayang.....

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing