minggu terakhir 2011...tahun paling mencabar bagi ku

Minggu2 terakhir tahun  2011...sebok sangat rasanya.Nak buat persiapan budak2 nak sekolah..beli baju sekolah..buku sekolah.Sekarang ni tengah menjahit baju kurong sekolah anak dara yg sorang tu.Rasa jimat sikat kalau buat sendiri beli kain je untuk 4 pasang baju baru Rm 78.Kalau beli mahunya terbang Rm 100.Yang beli baju anak2 lelaki jer..

Aku rasa tahun 2011 ni ada tahun yg paling mencabar dalam hidup ku.Macam2 hal terjadi..tapi tak leh le cerita kan. Tapi mungkin allah nak menduga aku agaknya.Redah je...anak2 jadi penguat semangat.Harap tahun 2012..ada sinaran yg gemerlapan buat aku....nak suluh pakai apa erkkk..kena cari lampu lip lap..hehehe..baru bersinar2.

Hari ni mata ku pedih dek sebab kan tido lambat...konon2 menjahit baju anak..tapi dah siap sehelai..
harap malam ni dapat lagi sehelai...

hari ni sarapan aku kat pejabat roti bakar telur setengah masak n kopi tarik(ni dah melanggar pantang tapi hari ni jer..sesekali nak rasa manis dlm minuman..tapi dia tak tahu yg sesekali tu yg bawak padah)

roti bakar n telur setengah masak
mari kita layan gambar ni....ni budak esah punya sarapan .aku punya tak dan nak amik pic dia..tetiba.."boyfreind" Rahmah Zin(akaktoo.blogspot.com)call...sambil makan sambil sembang.Dah lama tak calling2..rindu gak ..

Comments

  1. Wah..
    Ibu mithali siap jahit baju anak...
    Kami ni beli pun belum....
    Yani...
    Dugaan mmg berbagai2 bentuk..
    Sabar ya...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing