Di penghujung May...Arghhhhhhhhhh keletihan

Dah nak masuk bulan Jun rupanya ..dah dekat setengah tahun.Minggu ni terlalu penat rasanya...sebab keja dari hari sabtu sampai le jumaat pas tu balik lewat jer..Kerja JKR dah siap tapi draf dulu tunggu JKR komen lak lepas tu baru le final kan..haru kalau dapa keja cam ni.

Hari gi melawat kebun yang sekangkang kera tu...pokok kacang panjang dihurung semut...habis kacang panajang tu dimakan nya..apa patut dibuat erkk..Kena Tanya pakar le jawabnya..

Hari ni lunch balik umah kena teman anak dara sorang tu abang2 dan atuk gi solat jumaat.Lunch tadi masak Rendang Udang bersama kacang panjang,ikan goreng sambal belacan dan ulam.Sebeno nya dah tak tau apa nak masak...
Rendang udang sekuali...
 
 
 
Besok teman baik setaman wat kenduri kawin anak tiri dia..anak buah hubby juga kawin tapi kat Shah Alam ..ofis mate jugak kawin esok kat Jitra ..mok aii..mana satu.Yang wajib anak buah le tapi hubby tak bagi kata putus pegi ke tidak..kalau tak pegi rezeki teman baik setaman le jawabnya.
 
Sebelum masuk ofis lunch tadi singgah umah dia ..hui mok aii cantiknye pelamin...dekat Rm1500  le abih kat weeding planer.Masa kawin dulu tak de le cam gitu..pelamin wat sendiri..baju je sewa tu pun RM150 je ..
 
Cam ner anak bujang ku nak kawin nanti....Along simpan duit kalau nak kawin...yerkkk

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing