Menuju alam dewasa.....


Semalam 17/12/2010...selesai le satu tanggungjawab sebagai ibu n bapa..menyunatkan anak lelaki kami yang bongsu Mohammad Hazim..punya le susah nak memujuknye supaya bersunat..macam2 le cara untuk memujuknyer..dia ni jenis yg tak tahan sakit..sakit sikit je dah le menangis..umur dah masuk 11thn..baru nak bersunat abang2 nya semua bersunat awal..tahun lepas tak jadi sebab bercuti ke Bukit Larut..selamat le dia...

Tahun tak kasi can...mesti potong gak...malam sebelum bersunat bawak gi tengok wayang cerita Narnia..pegi makan ...pegi beli baju sekolah...huhuhu...rabak jugak le aku...

Masa kat klinik hanya sorang penjaga dibenarkan masuk..abahnyer teman kan dia kat dalam..sementara tu aku menunggu kat luar...dah dengar dia menanggis..punya la kuat...risau gak
tak lama kemudian senyap le pulak...tau2 dah keluar...

Abahnye cerita dr. belum wat apa2 lagi dah nangis...kelakar tul..punya le penakut...mengaku abang macho...rupa2nye..abang takut...

Dalam kereta siap pesan ibu ngan abah jangan cerita ngan gg n hariz yg hazim nangis......wakakaka...ibu tergelak beso...cam2 le Hazim ni..

Selamat menempuh alam dewasa Hazim..semoga menjadi anak yg soleh dan taat kepada ibu bapa..muah..muah..muah Ibu sayang Hazim....nanti tak ada lagi hazim yg comel yer...






Comments

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............