As- salamualaikum..selamat petang..

hari ni rasa cam nak demam jer..penat sangat..semalam sakan berjalan .Semalam pegi jalan ke Gerik ikut "my laki" gi kerja..lawat post guard dia.Bertolak dari rumah pukul 10 dan singgah sarapan kat tanah hitam, chemor makan mee hoon sup..sedap .Myra nyer tak abis..ibu bagi habis..

Sampai ke Gerik dekat kul 12.30 thari..perut kenyang lagi...tapi orang dah nak pelawa makan ..ikut jer..makan ikan keli bakar cicah air asam..dekat Gerik ni mesti lah terkenal denang ikan sungai..aku ni pun agak pelupa gak nak ambil pic..camera bawak...rugi2.lepas bersantap nak gi Selama pulak..jauh nyer perjalanan ..ikut jalan pintas tak lalu bandar Taiping...punya la jauh nyer..
jalan nyer sunyi..sesekali baru ada kereta lalu..silap hari bulan kalau kereta rosak ke habis minyak ke haru dibuatnyer...

Comments

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............