Pokok mata kucing n pokok mangga

 Ini ada lah buah mata kucing ku yg berdahan2..berbuah sepanjang tahun tak berhenti2...ada yg masih baru berbunga dan tengah berputik pun ada..tengah nak masa pun ada...manis sangat..cam import bak kata Akak Rahmah Zain...kalau musim berbuah banyak I kirim kat U lagi ye My Laling...
 ni pokok mangga ku yg sedap, tapi  berbuah 4 tahun sekali...tapi tahun ni dia baik sangat..buah belum masak ...ada pulak yg dahan yg mengeluarkan bunga...allhamdulilah...rezeki tahun ni


ni dahan mangga yg berbunga...Rahmah apa macam ....boleh le kita jual nanti...hahaha

Comments

  1. Wah meriahnye buah mata kucing dan mangga tu. Kat mane beli benihnye ye?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............