Pokok Cili semakin galak berbuah...

 
 
Pokok cili ni tumbuh dengan sendiri..dah berbuah ..macam cili merah..tapi kurus jer..macam cili api akar je..kita tengok le bila dia masak nanti.Galak jugak la dia berbunga dan mengeluarkan buah.Dalam satu bekas tu ada daun kesum dan anak terung.
 
 



Yang bawah ni pulak anak tomato..rasanya banyak juga disemai ...tapi syukur mau juga dibercambah..nak sediakan tapak untuk dia membesar..


Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing