Hari kedua betapa di pejabat sewaktu orang lain bersantai ngan keluarga....huwaaaaaaaaaaaaaaaaa

 
Hari Sabtu sepatutnya ofis tutup tapi terpaksa bekerja lagi hari ini kena siap pelan dah janji ngan bos.Aku mesti tunjukan keupayan ku seorang yang dah otai dalam membuat pelan.Jangan boss ingat aku dah nak masuk 5 series ni tak berupaya dah nak melakukan tugasan.Junior pun masih merangkak2 belajar buat pelan buat aku sakit jiwa...sabo je la..
 
Kalau le aku berhenti keja cam ne la boss nanti.Staff bukannya ramai sangat mau kelam kabut dibuatnya hahaha..
Santapan pagi ni cuma kue tiaw goreng beli punya
ok kita mula kan tugas...jangan buang masa lagi...keja rajin2 raya nanti dapat bonus..yahoo.ooo

Comments

Popular posts from this blog

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing

aduhai..ni yg malas jumpa dr. ni...............