Apa yang ada dalam handbag aku...

Hari ni ngan banggannya sampai awal ke pajabat..kul 8.00 dah terpacak kat ofis.Sebelum naik ofis order roti canai kat kedai bawah jap lagi turun lepas buka ofis.Naik atas ..cari le kunci dalam handbag..cari punya cari ..kunci ofis tak ada.Kunci punya le banyak dalam tu kunci ofis jer tak der...
 
huhuhu..lepak kat bawah le jawapnya...tunggu budak-budak lain datang.Mana yer pegi nya kunci ofis..tinggal dalam handbag lagi satu ke..rasanya dah keluarkan semua..
 
Naik jer atas Manan dah sampai huhuhu..nasib baik.Masuk jer ofis ku lambak kan isi handbag atas lantai.Apa yang ada dalam handbag tu..kunci kereta,kunci rumah,dah tah pa2 kunci entah.Patutla berat handbag..rasa nak patah bahu
 
ha tu dia...pa ke jadah yang ada dalam handbag aku..ubatla..dompet,surah yasin,mesin bacaan gula dalam darah..duit syiling jer ada dalam rm10.00
 
mana tak berat..tu belum dompet siAmirah lagi....

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing