Sibuk memanjang...

Salam..
Dah lama rasanya blog ni terbiar..sibuk memanjang..ke tak ada bahan nak cerita.Sepanjang minggu lepas ketat dengan jadual keja sampai tak ada masa nak tengok kebun yg berekar tu..hahaha..
cam luas beno yer..

Sekarang ni ada tugasan tambahan ....menyiram pokok orkid.Balik kampong bila erk..tak ingat dua minggu lepas kut ada amik orkid abah.Kesian pokok2 orkid tu kering tak sapa nak siram jadi bawak le balik ke Ipoh ni.Sebeno idak le tau bela orkid sebab memang tak minat tanam bunga..huhuhu.Bela jer la..kut mau lak dia berbunga..Arwah mak masa ada memang dia suka tanam orkid..sama ngan abah ..pokok orkid yg dah mati tu kalu bagi kat depa ..mau idup balik..

Nanti pic pokok2 orkid akan menyusul kalau teman rajin yerk...

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing