Iftar dihujung minggu..Nasi ayam.ayam bakar dan bubur kacang hijau dengan durian

Jumaat lepas Hagiq balik ..pesan nanti masak daging masak lemak untuk bawak balik KL hari Ahad nanti ..Tapi iftar untuk ari Sabtu lepas..Nasi Ayam.ayam bakar dan bubur kacang campur durian.Bubur kacang permintaan anak dara .memang dia sorang pun yang makan pun


 
 
nasi ayam ni seklip mata je licin nya..sementara aku solat maghrib..dekat nak abis .Tinggal tuk aku jer  sikit.Nasib baik aku tak jadi Ibu siPekan dalam cerita batu belah batu bertangkup.Syukur allhamdulillah rezeki di beri allah tak membazir pun ..

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing