Buat blog.

Atas cabaran Cik Mah dari akak-akak.blogspot.com teman telah membuat blog sendiri. Bukannye tak penah buat blog sebelum ni..tapi untuk luahan rasa dan terlalu pribadi..hehehe
rahsia le tu..

Punya le susah nak fikirkan apa le nama blog nak bagi...maka tercipta le "Manjalara-Kehidupan"
Akak hari ni teman ada blog dah boleh le kita anto coment ye..Akak-akak.blogspot.com...kawan sekolah teman dari Form 4-5 masa kat sekolah menengah...kira kawan baik le..tapi kami memang satu sekolah dari form 1..cuma satu kelas masa form 4 n 5..

Jumpa balik dlm FB...

Comments

  1. salam buat mike...
    ateh.. udah berbelog jugak mike yer...
    selamat datang ke dunia blog...
    semuga penuh dengan entry....... :-)

    ReplyDelete
  2. teman dah lama berblog cume yg lagi satu tak
    bagi org tengok..malu le tu..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing