Mintak-mintak dipanjangkan umurnya...

 
Petang nanti nak bawak abah balik kg.Dia dah rindu kat katil dia..kat umah dia..kat tanah dia.Kalau boleh dia nak memandu sendiri..wow..tak dibenarkan lansung.Duduk kat umah ni pun duduk2 jer dah boleh tido..ini kan bawak keta.

Balik kampung dalam 2 hari.Cam ner la nak tinggal kan cambahan pokok bendir usa dan kankung dan yang lain2nya.Harap2 hujan le dalam 2 hari nanti. 
 
Pagi tadi dah hujan jimat air tak yah nak siram pokok


cambahan pokok bender usa..selalu tanam pokok bendir



kangkung

mata kucing berbunga lagi kali ini lebih banyak didalam pagar selalu tu banyak diluar pagar jadi habuan orang


Harap2 umur sayur2 panjang la hendaknya...jumpa hari ahad nanti.

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing