Pepohon nan menghijau di kaw rumah..

ini pokok pandan teman memang pandai tanam pokok pandan merimbun je..
yang ni pokok lengkuas
mata kucing sedang berbunga

Ini lah pokok mata kucing yang ditanam dlm 5 tahun yg lepas..dah makan hasilnye..manis sangat..pokok mata kuncing ni la teman cerita kat Rahmah(akaktoo.blogspot.com).Jangan dengki ye Rahmah..


Comments

  1. ani..
    bersebabkan citer mike ler, teman berlari pergi nursery cari buah longan. Teman beli yg dah siap berputik.. kalau tak berbuah jugak, idak tauler teman.. mau teman tebang jer pokok tu...
    teman beli jugak jambu batu yang sedang berputik.. takdirnya tak menjadilah jugak... teman lambungkan jer kat luar rumah...

    ReplyDelete
  2. jangan cam tu cik mah oii...sabo le..lama2 berbuah le dia..tak baik gaduh ngan pokok..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing