Pokok Mata Kucing


Pokok mata kucing ni di tanam sejak pindah dalam tahun 2005 kalau tak silap le...pokok ni diberi oleh pihak pemaju.Setiap rumah diberi 2 anak pokok buah2an teman amik pokok buah mangga dan buah mata kucing.Punya le lama nak rasa hasil nye jiran sekeliling dah lama merasa. Tapi sejak boss kat umah tu rajin mencantas dahannye..mula le dia mengeluarkan bunga-bunga cintanye tapi tak banyak sangat le..tapi boleh le anak2 merasa makan buah mata kucing ni..rasanye manis sangat sampai melekat kat tekak..(saja je nak mengapi2kan cik amah kita ...hahaha)
Gambar ni baru je diambil petang tadi..nampaknye musim kali ni mata kuncing ni menjadi sangat..harap2 pada 1ogos ni dah masak boleh le bagi rasa kat Cik Amah kita.Akak nanti kita bawak bagi awak rasa tau....

Comments

  1. yani...
    jgn luper.. kalau asda masak masa 1 ogos tu,bawakan teman sebuntil... takpun anggur sebuntil juger...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang