Ayahandaku...

Ni nak cerita kesah tentang abah...
Pada 19 april baru ni abah diserang asma yang teruk kena masuk ccu 3 hari dr. kata 50/50 pnomonia kata dr. la..paru2 dia dah rosak.karbon dioksida dah penuh dalam paru2.jadi dr terpaksa koma kan dia untuk membantu dia bernafas.Gula dalam darah tidak terkawal.Sebelum pergi umrah abah memang dah tak sihat.Balik dari umrah semakin menjadi2 la penyakitnya.Abah baru jer keluar wad..tapi masih suka membantah cakap anak2.Dia ingat anak2 dia kecik lagi.Anak2 dengar cakap dia jer.Tu la orang tua..masih ingat anak2 nya masih kecik lagi pada hal dah beranak pinak...
 
Selepas ini abah tak dibenarkan tinggal kat kampung sorang2 lagi.Amat merbahaya..tapi masi lagi nak duduk kat kg.risau tentang umah la...haih...
Abah cuba le jangan degil cakap anak2.sekarang ni giliran abah dengar cakap kami semua pulak yer..
Kami semua sayang kat abah

Comments

Popular posts from this blog

Macam biskut pulak ya..sekejap ada sekejap tak de..

Sup ikan Gruk-gruk ..untuk org dlam pantang

Pokok Mata Kucing